Siege Survival: Gloria Victis
Gloria Victis'in orta çağ dünyasında geçen Siege Survival: Gloria Victis'te ülken istila edilmiş ve şehrin acımasız bir kuşatma altında.
Başa çıkması zor düşman kuvvetlerine karşı ayakta kalan son askerlere destek ol ve destek kuvvetler gelene kadar dayan. Kampını kur, kaynakları yönet, gün içinde ikmal üret, gece vakti düşmüş şehirde kalanları toparla ve yeni sivil kuvvetler takviye et.