SILENT HILL 2
SILENT HILL, ışın izleme gibi son teknoloji teknik iyileştirmeler sayesinde her zamankinden daha gerçekçi bir dünya ve tüy ürpertici bir atmosfer sunuyor.
Üstelik üç boyutlu yeni ses düzenlemeleri eşliğinde kendini aksiyonun merkezinde hissedeceksin.
Daha önce erişilemeyen veya yeni versiyonda ilk kez eklenen mekânları ve binaları keşfet.
Silent Hill kasabasını, genişletilmiş haritasının sunduğu yepyeni bir bakış açısıyla deneyimlerken bile büyük beğeni toplayan eski hikâyenin tadını çıkarmaya devam edeceksin.
Orijinal oyundaki sabit kamera kadrajlarının yerini alan omuz üstü kamera perspektifine sahip yeni sürüm ile James'in görüş açısına daha çok yaklaşacak ve canavarların kol gezdiği kasabayı keşfederken çok daha heyecan verici ve sürükleyici bir deneyimin keyfine varacaksın.