SILENT HILL f - Deluxe Edition
Bu kostümü kullanmak için oyunda bir Hokora'ya eriş ve menüden Kostümü Değiştir seçeneğini seç.
Not: SILENT HILL f - Deluxe Upgrade'in içerikleri bu ürüne dâhildir. Lütfen gereksiz satın alımlardan kaçınmaya çalış.
1960'ların Japonya'sında, Hinako Shimizu'nun yaşadığı gözlerden uzak bir kasaba olan Ebisugaoka'da aniden bastıran sis Hinako'nun yuvasını ürpertici bir kâbusa dönüştürüyor.
Kasabaya sessizliğe bürünürken ve sis yoğunlaşırken Hinako'nun hayatta kalmak için Ebisugaoka'nın dolambaçlı sokaklarında yolunu bulması ve karmaşık bulmacaları çözüp iğrenç canavarlarla baş etmesi gerekiyor.
Şüphe, pişmanlık ve kaçınılmaz seçimler gibi temalarının işlendiği bu sürükleyici hikâyede, Akira Yamaoka tarafından bestelenen parçaların da yer aldığı büyüleyici müzikler ve hoş görseller eşliğinde, ünlü yazar Ryukishi07'nin yarattığı Hinako'nun dünyasına adım at. Hinako, dehşetin içinde gizli güzelliğe kucak mı açacak yoksa onu bekleyen çılgınlığa boyun mu eğecek?
Oyunun geçtiği yer olan 1960'lar Japonya'sındaki Ebisugaoka adlı küçük dağ kasabası ile oyunun hikâyesi ve de karakterleri sadece bu oyun için kurgulandı.
Hinako'nun arkadaşlarının söylediği şifreli sözlerden, onun etrafında gelişen tuhaf olaylara kadar, hikâye seni sürekli şüphe içinde bırakıyor.
İlk oynayışın önceden belirlenmiş bir sonla biter ama ikinci oynayışından itibaren seçimlerin, sonucu şekillendirir.