Skul: The Hero Slayer
İblis Kralın kalesinin insan ırkı tarafından saldırıya uğraması yeni bir şey değil ve şimdiye kadar defalarca yaşandı. Ancak bu sefer farklı bir durum söz konusu; Maceracılar (Adventurers), İmparatorluk Ordusu ve "Caerleon Kahramanı" (Hero of Caerleon) ile güçlerini birleştirmeye karar vererek İblislerin kökünü kazımak ümidiyle topyekün bir saldırıya öncülük etmeye karar verdiler. İblisin kalesine ezici bir sayısal üstünlükle saldırıp onu yerle bir etmeyi başardılar. "Skul" adındaki yalnız bir iskelet dışında, kaledeki tüm iblisler esir alındı.
Skul sıradan bir iskelet değil. Muazzam dövüş becerilerine ek olarak, başına geçirdiği kafatasına göre yeni ve heyecan verici beceriler kazanabiliyor. Her biri kendine özgü saldırı menziline, hızına ve gücüne sahip 2 farklı kafatasını aynı anda kullanabilirsin. Düşmanlarını dize getirmek için oyun tarzına uyan kombinasyonları seç ve çarpışırken ikisi arasında geçiş yap. Güç, ellerinde!
Skul'un yolu bir grup Maceracı ile kesişti! Bunlar, eğlencesine İblis avlayan güçlü düşmanlardır. Skul ufak tefek olabilir ama oldukça ölümcül bir savaşçıdır. Bu yüzden, kimin avcı ve kimin av olduğunu zaman gösterecek...
Her bölümün sonunda, Dark Quartz'ın yozlaştırdığı ve akıl almaz derecede güçlü olan devasa baş düşmanların karşısına dikil. Gücünü hayattaki acı ve nefretten alan Dark Quartz, dokunduğu her şeyi yozlaştırır ve kontrol etmeye başlar.