Sonic Frontiers
Sonic the Hedgehog'un en yeni yüksek hızlı macerasında dünyalar çarpışıyor! Kayıp Kaos Zümrütlerinin peşindeki Sonic, alışılmadık yaratıklarla dolu kadim bir adada mahsur kalır. Nefes kesici bir aksiyon, macera ve gizem dünyasını keşfederken, güçlü düşman sürüleriyle savaşın. Beş adet devasa Starfall Adasında yarışırken, yeni yüksekliklere doğru hızlanın ve yüksek hızlı açık alan platform özgürlüğünün heyecanını yaşayın. Maceraya dalın, Kadimlerin gücünü kullanın ve bu yeni gizemli düşmanları durdurmak için savaşın. Sonic oyunlarının zirvesine hoş geldiniz!
Adanın her yerine dağılmış geçitleri keşfedin ve özgün Sonic hızında 3D platform imkânı sunan, becerilerinizi teste tabi tutabileceğiniz mücadelelerle dolu adaların her yerine dağılan bu geçitler ile Siber Uzay seviyelerine doğru adım atın.
Starfall Adaları, Sonic'in daha önce hiç karşılaşmadığı tuhaf yaratıklara ev sahipliği yapıyor. Kaçınma, savuşturma, karşı saldırı, kombo gibi hamleleri birleştirerek stratejik şekilde savaşmak için yepyeni savaş sistemi ile beceri ağacı yükseltmelerini, gizemli düşmanlar ile devasa titanları alt etmek için de yeni Cyloop kabiliyetini kullanın.
Sonic olarak oynayın ve robotumsu sürülerin musallat olduğu kadim bir uygarlığın kalıntılarındaki gizemleri ortaya çıkarmak için bir yolculuğa çıkın. Sadece cevapsız birkaç soru ve size rehberlik edecek, sahipsiz bir ses ile arkadaşlarınızı ve Starfall Adaları'nın esrarengiz sakinlerini devasa, mekanik bir tehditten kurtarmak için yola çıkın.