Sonic Racing: CrossWorlds
Sonic Racing: CrossWorlds'de karada, denizde, havada ve uzayda yarışın! Travel Ringler ile her köşede yeni bir sürprizin sizi beklediği yeni boyutlara ulaşın.
Sonic ve SEGA evrenlerinden ikonik karakterleri yeni boyutlara taşıyan benzersiz oyun mekaniğimiz Travel Ring ile 24 pistte yarışın ve 15 CrossWorld'e geçiş yapın. Her yarışta çevrenizi değiştirirken öngörülemezliği kendi avantajınıza kullanın!
Sonic yarış oyunları arasındaki en geniş kadrodan, 23 ikonik Sonic karakteri arasından seçim yapın!
Aracınızla oynamak, seviyesini artırmak ve yarış tarzınıza uygun nihai makineyi oluşturmak için 45 benzersiz orijinal araç ve 70 ekipman arasından istediklerinizi elle seçip eşleştirin!
Eskilerden en sevdikleriniz ve Monster Truck gibi yenilerin de aralarında bulunduğu 23 farklı eşya ile rakiplerinize hükmedin!
Arkadaşlarınızla bir araya gelip yerelde bölünmüş ekranla Grand Prix ve yeni Race Park parti modlarını oynayın, World Match'te 12 oyuncuya kadar çevrim içi olarak dünyanın dört bir yanından oyunculara karşı yarışın ya da Time Trial'da sürüş becerilerinizi sınayın.