Soulstice
Fantastik bir dünyada geçen bu yüksek tempolu ve aksiyon dolu yetişkinliğe adım atma hikâyesinde azılı rakiplere ve baş düşmanlara karşı nefes kesici mücadeleler verirken gizemli sırlarla dolup taşan karanlık bir dünyayı keşfedebilir, farklı savaş sistemlerinde uzmanlaşabilir ve iki kız kardeşin ikili güçlerine hâkim olabilirsin.
"Tayf" denilen güçlü ve vahşi yaratıklar Perde'nin diğer tarafından gelip istila ederek bu dünyanın sakinlerini tehdit etmeye başlayınca Kutsal Keidas Krallığı'nın dengesi alt üst oldu. Tayflar kurbanlarını yozlaştırır ve hatta vücutlarını ele geçirerek onları sıradan insanları avlayan durdurulamaz canavarlara dönüştürür. İki ruhun bir araya gelmesi sonucu ortaya çıkan savaşçılar olan "Kimeralar" ise insanlığın tek umudu.
Briar ve Lute ise Kimera şeklinde yeniden doğmuş iki kız kardeş. Bu dönüşüm sonucunda Briar insan üstü güç ve dayanıklılık kazanırken ruhu kız kardeşine bağlansın diye kurban edilen Lute ise gizemli güçlere sahip bir hayalet haline geldi. Briar ve Lute, Tayflar tarafından alt üst edilmiş, harabe halindeki bir şehri geri almak için göreve gönderilirler ama üyesi oldukları Yoldaşlık'ın aslında çok daha karmaşık bir planı olduğunu keşfederler.
İki karakteri de aynı anda kontrol et. Briar yakın saldırılar ve kombolarda uzmanlaşırken Lute ise öbür dünyadan gelen becerileri sayesinde savaş meydanına hükmediyor. Etkili dönüşümlerin kilidini açmak ve kız kardeşlerin Kimera olarak gerçek potansiyellerini ortaya çıkarmak için ikisinin güçlerini birleştir.
Ilden şehrinin semalarında bir yarık açıldı. Briar ve Lute buraya yaklaştıkça ve Yoldaşlık'ın sırlarını açığa çıkardıkça bulundukları ortam daha da tehditkâr ve zorlu bir hal alıyor.
Kardeş sevgisi ve fedakarlıkla dolu karanlık bir hikâyede Briar ve Lute kendileri ve Kimera güçleri hakkındaki gerçeği keşfedecekler ama aralarındaki bu kopmaz bağa sadık kalmak için işbirliği yapmak zorundalar.