State of Decay 2: Juggernaut Edition
Ölüler canlandı ve medeniyet çöktü. Artık hayatta kalanları bir araya getirmek, kaynak yağmalamak ve kıyamet sonrası bir dünyada en fazla üç arkadaşınla bir topluluk oluşturmak sana kaldı.
State of Decay 2, en fazla 3 arkadaşınla birlikte eşli oynayabileceğin hayatta kalma ve kurgu içerikli bir açık dünya oyunu. Bir zombi kıyameti sonrası, hayatta kalan ufak ekibin bir kenarda küçük bir medeniyet kurmaya çabalıyor ve bunun nasıl olacağına dair tüm kararları sen veriyorsun.
Topluluğuna kimi alacaksın ve onları nasıl koruyacaksın? Kim kaynak yağmalamaya gidecek ve kim geride kalıp zombileri defedecek? Diğer hayatta kalanları şehrine alacak mısın yoksa saldırgan bir tavırla bölgeni mi koruyacaksın?
Topluluğundaki her karakterin kendine özgü yetenek seti ve özellikleri olduğu için hiçbir topluluk birbirine benzemez. Karşılaştığın zorluklar da, kimi topluluğuna aldığın ve oyun boyunca verdiğin kararlar doğrultusunda her oyunda değişiklik gösterir.
Undead Labs, şimdiye kadarki en iyi zombi kıyameti tasavvurumuzu sunmaktan gurur duyar. Gözlerini dört aç ve silahlarını hazır tut. Bu, kaçırmak istemeyeceğin bir kıyamet.