STRANGER OF PARADISE FINAL FANTASY ORIGIN
Bu amansız aksiyon RYO'sunda, Jack sayısız zorlukla mücadele etmek zorunda kalacak. Kristallerin ışığının, karanlığın fethettiği bir krallık olan Cornelia'yı aydınlatmasını istiyorsa savaşmaktan başka çaresi yok.
Kristallerin ışığını geri getirmek barışı da getirecek mi, yoksa karanlığın yeni bir yüzü mü ortaya çıkacak? Ya da belki de bambaşka bir şey seni bekliyordur.