Yaver Super Meat Boy nedir?
Yaver Super Meat Boy, 31 Mart 2026'dan itibaren Fortnite'ta kullanabileceğin bir oyun içi kozmetik içeriktir.
31 Mart 2026'dan itibaren Epic Games Store'da yapılan herhangi bir Super Meat Boy 3D satın alımı, sana 31 Mart 2026'dan itibaren Fortnite'ta Yaver Super Meat Boy'u kazandıracaktır.
Oyun 31 Mart 2026'da çıktığında, Super Meat Boy 3D'yi satın alan kullanıcılara da 31 Mart 2026'da Fortnite'ta Yaver Super Meat Boy verilecektir. Super Meat Boy 3D'yi Fortnite oynarken kullandığın Epic hesabıyla satın aldığından emin ol.
Evet! PC veya mobilde Epic hesabınla oturum açtıysan ya da konsol hesabını/hesaplarını Epic hesabına bağladıysan yaver Super Meat Boy, 31 Mart 2026'da Fortnite dolabında yer alacak.
Fortnite içerik mağazasından Yaver Super Meat Boy'u zaten satın aldıysam ve ardından Epic Games Store'da Super Meat Boy 3D'yi satın alırsam ne olacak?
Avrupa Birliği'nde (AB) yaşıyorsan Fortnite'ı Epic Games Store mobilden edinebilirsin. AB'deki iPhone kullanıcıları Fortnite'ı alternatif olarak AltStore PAL üzerinden de oynayabilir.