Super Miaoyin
Kutsal ağaç göğe uzanır ve Miaoyin seviyeyi geçmek için üstün zıplama becerilerine güvenmek zorundadır.
Rüyadaki rehberlik sabah çanı gibi yankılanır. Miaoyin denizin üzerinden süzülür ve yeryüzünden göğe uzanan ilahi ağacın dibinde durur; tepesi bulutların arasında kaybolur. Efsaneye göre ağaç, hem Doğu Bronz Gücünü hem de renkli kuyruk tüylerini—yıldızları ocak olarak kullanan kadim ustaların dövdüğü hazineleri—mühürler. Yalnızca cesurlar engelleri aşarak onlara dokunabilir.
Miaoyin kanatlarını açar, ancak ilahi gücünün ağaç çevresinde açıklanamaz şekilde bastırıldığını fark eder. Kanatlarını katlamak ve üstün zıplama yeteneğiyle tırmanmaya başlamak zorundadır.
Cesaretini topla ve meydan okumaya gir! Deneyimli oyuncular 2 saat içinde tamamlayıp Kutsal Ağacın zirvesine ulaşabilir.