Sweet Transit
Sweet Transit, demir yollarının önde geldiği ve trenlerin en iyi genişleme ve ulaşım aracı olduğu eşsiz bir şehir kurma oyunudur.
Sweet Transit, demir yollarının önde geldiği ve trenlerin en iyi genişleme ve ulaşım aracı olduğu eşsiz bir şehir kurma oyunudur. Karmaşık üretim hatları oluştur; buhar gücünün ortaya çıkışı ve içten yanmalı motorun icadı gibi önemli çağlardan geçerken mütevazı köyleri gelişen metropollere dönüştür. Endüstrinin öncüsü ol ve demir yolunun birbirine bağlı dünyasında vatandaşlarını mutlu etmek için çalış.
Demir yolu ağını genişletirken ve halkını geliştirirken tek bir depodan başlayıp gelişen, birbirine bağlı köyler ve şehirler dünyası inşa et.
Yerleşimlerini hem bölge şartlarına hem de vatandaşlarının ihtiyaçlarına göre planla. Kaynakların en ekonomik hareketini sağlamak üzere temel ve gelişmiş üretim hatları oluştur. Üretimi otomatikleştirmek ve yerleşim yerlerinin sürekli artan ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla güçlü demir yollarından faydalan.