Tannenberg
Savaş meydanındaki, her biri farklı stratejik avantaj sağlayan önemli bölgeler üzerinde hâkimiyet kurmak için 64 oyuncunun mücadele ettiği 1. Dünya Savaşı Doğu Cephesi'nin devasa çarpışmaları Tannenberg ile hayat buluyor. Rus İmparatorluğu, Almanya ve müttefikleri arasındaki bu savaşta FPS oyuncularını ve tarih meraklılarını yepyeni bir deneyim bekliyor.
Yedi birlik, 50'den fazla silah, oyunculara taktiksel özgürlük veren sekiz büyük harita ve eksiksiz bir yapay zekâ bot desteğinin olduğu 64 oyunculu oyun moduyla dilediğin zaman kendini destansı savaşların içinde bulacaksın!
Bu tarihî oyunda kendini Doğu Cephesi'ndeki göller, ormanlar, dağlar ve karlı düzlüklerde bulacaksın. Oyun, tarihteki en meşhur kuşatma savaşlarından biri olan 1914 Tannenberg Savaşı'ndan ilham aldı. Oyuncular Rus Frontovik ve Cossack birlikleri, nam salmış Letonyalı Tüfekçi Erleri veya Rumen piyade birlikleri tarafından savaş meydanına getirilen, aslına uygun modellenmiş bir dizi ekipmanda ustalaşabilecek. Ayrıca Avusturya-Macaristan İmparatorluğu birimlerinden birinde, Alman Piyade Birliği'nde veya Bulgar tüfekli kuvvetlerinde hizmet vermek için Merkezi Kuvvetler'e katılabilirler.
Doğu Cephesi'ndeki gerçek ortamı yansıtan heyecan verici Manevra modunda hedefler ve savaş cepheleri sürekli değişirken 64 oyuncu da büyük haritalarda çarpışma deneyimini yaşayacak. Dört kişilik birliğinle kafa kafaya vererek ve sana has becerilerini kullanarak ölümcül çarpışmalardan sağ çık. Oyunda gerçekçi 1. Dünya Savaşı silahları, özgün üniformalar, vahşet sahneleri, gerçek savaş meydanlarını temel alan haritalar gibi birçok tarihî ayrıntı var.
Doğu Cephesi'nin atmosferini Verdun'dekiyle aynı doğruluk seviyesinde yeniden yarattık. Kapsamlı araştırmalar yaptık; üniformaları en ince detayına kadar baştan yarattık ve silahları bire bir referanslara göre modelledik. Haritalarda Galiçya'nın engebeli ormanlarından yanmış toprak taktiklerine maruz bırakılmış Polonya köyleri ve çok daha fazlası gibi gerçekçi arka planlar ve arazi düzenleri kullanıldı!