Tchia
Babasını takımadanın zalim hükümdarı Meavora'nın elinden kurtarmak üzere çıktığı tropik açık dünya macerasında Tchia'ya katıl. Fizik tabanlı bu serbest dünya oyununu keşfederken tırman, süzül, yüz ve teknenle bir güzel adadan diğerine yelken aç. Meavora'nın kumaştan askerleriyle açık çatışmalara gir ve yaratıcılığının verdiği avantajı kullan. Dilediğin hayvan veya nesnenin kontrolünü ele geçir, yeni arkadaşlar edin ve tümüyle çalabildiğin ukulelenle müzik yeteneğini sergile. Yeni Kaledonya'dan esinlenilerek hazırlanmış bu oyunda şiirsel bir gençlik hikâyesine tanık ol.
Tchia'nın özel yeteneği, bulduğun herhangi bir hayvanı ya da nesneyi kontrol edebilmeni sağlıyor. 30'dan fazla oynanabilir hayvan ve yüzlerce nesne ile istersen bir kuş olarak etrafta uç, bir balık olarak okyanusu keşfet ya da bir köpek olarak kazıp hazineleri çıkar! Eşsiz ruh zıplaması becerilerini kullanarak bulmacaları çöz ve sırları gün yüzüne çıkar.
Dev takımada boyunca zıpla ve süzül, havalı gösteriler ve atlayışlar gerçekleştirmek için Tricks sistemini kullan. Serbest tırmanış mekaniği, fizik temelli ağaçlar dahil olmak üzere dünyadaki hiçbir şeye takılmadan yükselebilmeni sağlıyor. Okyanus dalgalarına göğüs gererek özelleştirilebilir teknenle turkuaz kıyı göllerine açıl ve etraftaki mercan resifleri ile gemi batıklarına dal.
Odun ve kumaş parçalarından doğan gizemli düşmanların oluşturduğu Maano topluluğuyla yüzleş. Bu nefes kesici karşılaşmalarda kazanan taraf olmak için hareket et, doğaçla ve Tchia'nın tüm becerilerini kullan. İstersen Totem Shrine'larda (Totem Tapınakları) esrarengiz mücadeleleri tamamlayarak becerilerini sınayabilirsin.
Tchia'yı kalpleri ısıtan bir macerada yönlendir ve Yeni Kaledonya kültüründen ilham alan çok çeşitli karakterlerle tanış. Geleneksel dilde seslendirilen hareketli ara sahneler seni yolculuğunun içine çekecek ve yerel tınılarla dolu orijinal orkestra müzikleri benzersiz ve sürükleyici bir dünya yaratacak.
Geleneksel görünümlerden en üst seviye seçeneklere uzanan açılabilir yüzlerce kozmetik içerikleri ile Tchia'nın kıyafetlerinde ve teknesinde tarzını konuştur. Ayrıca yolculuğun boyunca el feneri, sapan, pusula, kamera gibi kullanışlı ve eğlenceli araçları da açacaksın...
Tchia'nın dünyası, Pasifik Okyanusu'nda yer alan ve Awaceb'in kurucularının evi olan ufak ada Yeni Kaledonya'dan ilham alıyor. Oyuna ilham veren zengin ve çeşitli yerel manzaralar, kültürler, müzikler, diller, folklorler ve gelenekler kullanılarak oluşturulan kurgusal bir dünyada herkesin anlayıp sevebileceği evrensel bir hikâye anlatılıyor. Karakterler, geleneksel dilleri konuşan yerel yetenekler tarafından seslendirildi ve İngilizce, Fransızca, Rusça, Çince, Almanca ve daha pek çok dilde altyazı eklendi.