The Alters
The Alters, kendine has özelliklere sahip iddialı bir bilim kurgu hayatta kalma oyunu. Tehlikeli bir gezegene zorunlu iniş yapan bir keşif görevinden hayatta kalan tek kişi olan Jan Dolski olarak oynuyorsun. Hayatta kalmak için hareketli üssün için yeni bir ekip kurman gerekiyor. Rapidyum adı verilen bir maddeyi kullanarak Jan'ın alternatif versiyonları olan ALTERLERİ oluşturuyorsun. Alterlerin her biri, ana karakterin geçmişinde aldığı farklı kritik kararlar tarafından şekil alıyor.
Hayatta kalma ve ahlaki ikilemler arasında yolunu bulmaya çalışırken sürükleyici karakter dinamikleri ve zorlayıcı kararlarla dolu olan, dallanıp budaklanan bir hikâyeyi keşfedeceksin.
Aynı zamanda hayata dair temel sorulardan bazıları üzerine de düşünmen gerekecek. Kaderimiz mi bizi şekillendiriyor yoksa biz mi onu şekillendiriyoruz? Hayatta kalmanın oldukça şahsi bir deneyim hâline gelmesine tanık ol.
Üssündeki kuantum bilgisayarı kullanarak geçmişte aldığın kararların alternatif sonuçlarını simüle edip Jan'ın farklı yaşantılarını ortaya çıkar. Rapidyum'un akıl almaz özellikleri sayesinde hayat verdiğin her alterin kendine özel kabiliyetleri ve duygusal bir derinliği var. Bu varyasyonların her biri, kişisel sorunlarını çözmeye çalışırken ve ekibinin hassas dinamiklerini yönetirken önüne olanaklar ve zorluklar çıkarıyor.
Hareketli üssünü yönetebilmek için gezegenin yüzeyini keşfedip metaller ve organik materyaller gibi değerli kaynakların peşine düşmen gerekiyor. Ancak bu güvenli üsten dışarı çıkmak seni ve alterlerini çeşitli ölümcül anomaliler ve güneşin radyasyonuyla karşı karşıya bırakıyor. Bu yüzden oyun içerisindeki gece ve gündüz döngüsüne dikkat edip günlük aktivitelerini akıllı bir şekilde planlaman şart!
Ahlaki ikilemler ve dallanıp budaklanan yollarla dolu zengin bir hikâyeyi deneyimle. Alacağın kararlar Jan'in yolculuğuna ve alterleriyle olan ilişkilerine şekil vererek farklı neticelere ve sonlara yol açacak.
Toplanan kaynaklar pek çok farklı şekillerde kullanılabilir. Gerekli eşyaları oluştur veya üssünü Araştırma Laboratuvarı veya Sosyalleşme Odası gibi ilave modüllerle donat. Bazı durumlarda alterlerin için eşyalar üretmekle Anomali Dedektörü veya Radyasyon Filtresi gibi görev için kritik öneme sahip eşyalar üretmek arasında kalabilirsin. Aldığın her kararın yükü yalnızca senin omuzlarına yüklenecek ve hiçbir zaman herkesi memnun edemeyeceksin.
Jan Dolski kendisinin alternatif versiyonlarıyla "Ya şöyle olsaydı?" gibi basit bir sorunun cevaplarıyla yüzleşiyor ve bu da Jan'in içerisinde bulunduğu zor durumu daha da korkutucu hâle getiriyor. Hayatta kalabilmek için her kararın büyük etkisi olduğunu yavaş yavaş keşfedeceksin.