The Chameleon
Süper güçler içeren, 70'lerde geçen, muhteşem büyük piksellerle dolu, gerilimli bir gizlilik oyunu.
Gizli bir tesiste uyanıyorsun; neden orada olduğunu, kim olduğunu veya neden Hawaii gömleği giydiğini bilmiyorsun. Hoparlörlerden acil bir mesaj yayınlanıyor: Tesisi boşaltın. Çıkış yolunu bulurken ve robotik güvenlik görevlilerinin yanından gizlice geçerken bu gizemli yerin sırlarını açığa çıkaracaksın.
Eşsiz Grafikler - The Chameleon, 1994'ün grafiklerini volümetrik ışıklar ve parçacıklar gibi modern efektlerle süslüyor. Ayrıca ekstra erişilebilirlik için retro ve yüksek çözünürlüklü grafik modları arasında geçiş yapabilirsin.
Orijinal Oyun Müzikleri - 70'lerden ilham alan ve The Chameleon dünyasına kapılmanı sağlayacak tam 12 parça.
Keşif temelli bir gizlilik oyunu. Alarmların çaldığı ve yerlerde imha edilmiş birkaç robotik muhafızın bulunduğu yabancı bir odada uyanan "The Chameleon" (Bukalemun) olarak oynuyorsun. Kim olduğunu veya neden orada olduğunu bilmiyorsun.
İlerledikçe süzülen et damlaları şeklinde farklı güçler bulacaksın. Onları topladıkça kazanacağın yeni yetenekler tesisin alanlarını keşfetmene olanak tanıyacak. Ardından, "The LRS" adlı bu yerin sırlarını yavaşça keşfetmeye başlayabilirsin. Bu durumun yaşanmasına neden olan tuhaf deneyler ve iç çatışmalar hakkında bir şeyler duyacaksın.