Drone Racing League Simulator
DRL Simulator, en iyi FPV yarış ve simülasyon oyunudur. DRL Simulator, yüksek tempolu dron yarışının yanı sıra sağlam ve sürekli geliştirilebilen bir özellik seti sunar. Gerçek hayattaki DRL pilotlarının rekabet ettiği pistlere sahiptir ve bunlara her sezonda yenileri eklenir.
Bu sürümde keşfedilecek yeni bir harita bulacaksınız! Silikon Vadisi sizlere cıvıl cıvıl bir çevreye, aralıklara ve dalış yapılacak bolca boşluklara sahip destansı bir futbol stadyumu getiriyor. Bu harita ile birlikte Race in the Cloud pistinin yanı sıra farklı zorluklara sahip 4 alternatif pist geliyor.
Darbe alınması üzerine bir çarpma/sallama animasyonu ve çarpma/darbe sesi olacak şekilde oyun alanında Pro Pilot moduna (Pro Modu + Hasar) bir güncelleme de getirdik. Ayrıca, izleme modundayken ve tekrarları izlerken drone'un takip ettiği parkurun genişliğini ayarlama imkânı. Artık Çok Oyunculu yarışlarda başka bir oyuncu hasar aldığında yarış sıralaması panelinde bir Hasar sembolü belirecek. Darbe alındığında daha iyi bir deneyim sağlamak için çarpışma sistemlerinin hassasiyeti güncellendi.