The Evil Within 2
Dedektif Sebastián Castellanos her şeyini kaybetti ancak kızını kurtarma şansı verildiğinde Sebastián'ın The Evil Within 2'de STEM'in kâbus dolu dünyasına bir kez daha inmesi gerekiyor.
Dünya onun etrafında çarpılıp bozulurken korkunç tehditler her köşeden ortaya çıkıyor. Tango Gameworks'ün yetenekli ekibinden çıkan heyecan dolu hayatta kalma korku serisinin ikincisinde yükseltilebilir silahlar ve zekice yerleştirilmiş tuzaklarla tehlikelerden gizlenerek kaçarken zorluklarla karşı karşıya gel.
The Evil Within 2'nin çarpık dünyasının derinliklerinde kâbuslara geri dönüp hayatını ve sevdiklerini geri kazan.