The Isle Tide Hotel
Isle Tide Otel'deki son gecelerinden önce ilgisiz bir baba, genç kızını eklektik bir tarikattan kurtarmak zorundadır. Oyuncuların Eleanor Malone'u kurtarmak için gelişen garip olayları araştırdığı bu interaktif canlı çekim gizem oyununda her karar hikâyeyi etkiliyor.
Her üç yılda bir üç gece boyunca kişisel travmalarını saklayan birbirinden farklı karakterler, onları birbirine bağlayan tek şeyi bulmak için bir araya geliyor. Hayatın anlamını bulmak için yaptıkları arayış. Ancak bu gece, bu gizemli grup kendi kurallarını çiğneyip çiğnemeyeceklerine ve genç bir kızı, kızın kurban edilmesinin amaçlarına ulaşmalarını sağlayacağını söyleyen gizemli liderleri Dr. Aniston'a teslim edip etmeyeceklerine karar vermek zorunda.