Elari, Maru ve Jorn fraksiyonlarından birini seçin. Her biri benzersiz bir görünüme, oyun tarzına ve geçmişe sahiptir.
The Settlers dünyasında geçen hikâye odaklı bir senaryo deneyimi yaşayın veya özel Hardcore modunu ve ek mücadeleleri deneyin.
Eğlence hiç bitmesin diye diğer oyunculara veya yapay zekaya karşı en fazla sekiz oyuncuyla heyecan verici çarpışmalarda çevrimiçi oynayın.