The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition
Efsanevi kiralık canavar avcısı Rivialı Geralt rolüne bürünün. Savaştan harap olmuş, dört bir yanı canavarlarla kaplı bir kıta, keşfedilmek üzere sizi bekliyor. Sıradaki sözleşmenizse, dünyayı yeniden şekillendirebilecek güçte bir canlı silahı, Kehanetin Çocuğu Ciri'yi bulmak.
Complete Edition, 100 saatten fazla süren ve devasa bir açık dünya macerası sunan ana oyunun yanı sıra fazladan 50 saatlik oynanış süreleri bulunan muazzam büyüklükteki Hearts of Stone ve Blood and Wine hikâye genişleme paketlerini de bünyesinde barındırır!