Them and Us
Yıl 1978. Geniş bir Amerikan vahşi doğasını çevreleyen eski ve dolambaçlı toprak yollarda ilerliyen bir otobüs, korkunç bir kaza yapar. Bir hayatta kalan. Trajedi yaşamıyla zihni yaralanmış genç bir kadın, adı Alicia'dır. O yalnız. Yaralandı. Çevresinde sessizce, yavaşça gerçeküstü ve ölümcül bir kabus yükseliyor.
Hayatı için mücadele eden Alicia, kendisini anlamadığı olayların ortasında bulur - etrafındaki dünyayı ele geçiren bir "değişim". Bu doğa mı, sebep ne?
Gece alçalırken, bilinmeyene doğru ilerliyor - O hayatta kalacak mı? Peki ya siz?