Titan Quest Anniversary Edition
Titan Quest 10. yıl dönümünde yeni ihtişamıyla parlayacak. Bu Anniversary Edition, Titan Quest ve Titan Quest Immortal Throne'u tek bir oyunda birleştirir ve en üst düzey Aksiyon RYO deneyimi için geniş çaplı elden geçirilmiştir.
Age of Empires'ın yaratıcılarından biri Brian Sullivan ve Braveheart yazarı Randall Wallace'dan antik Yunan, Mısır ve Asya'da geçen yenilikçi bir aksiyon rol yapma oyunu geliyor. Titanlar ebedi zindanlarından kaçarak dünyayı altüst ettiler. Tanrılar, hem insanlığın hem de tanrıların kaderini belirleyecek destansı bir mücadelede akışı tersine çevirebilecek bir kahraman arıyor.
İyiye karşı kötünün bu destansı görevinde oyuncular Yunan mitolojisinin en büyük kötüleriyle karşılaşacak, Kerberous'un saldırılarına karşı koyacak ve Styx Nehri'nin kıyılarında ayakta kalacak. Oyuncular, kör kâhin Teiresias'ın kehanetlerini yorumlayacak, Agamemnon ve Akhilleus ile birlikte savaşacak ve bu karanlık yeni macerayı fethetmek için Odisseus'un kurnazlıklarından yararlanacak.