Devam oyunu, Pilot ve Titan arasındaki bağı keşfeden yeni bir tek oyunculu hareket içeriyor. İsterseniz 6 yeni Titan, ölümcül yeni Pilot yetenekleri, genişletilmiş özelleştirme, yeni haritalar, modlar ve çok daha fazlasını içeren, daha da yenilikçi ve yoğun çok oyunculu deneyimine katılabilirsiniz.
Devam oyunu, oyunculara seriden bekledikleri adrenalin dolu çok oyunculu çatışmayı sunuyor. Daha fazla Titan, daha ölümcül Pilot yetenekleri ve çok daha fazlasıyla hızlı birinci şahıs aksiyonunu bir üst seviyeye yükseltin. Yeni ve genişletilmiş Pilot, Titan ve donanım kişiselleştirme seçenekleriyle kaosun ortasında dikkat çekmeyi unutmayın!