Trek to Yomi
Genç kılıç ustası Hiroki, ölüm döşeğindeki ustasına kasabasını ve sevdiği insanları tüm tehlikelere karşı koruyacağına dair söz vermişti. Yaşadığı trajedilere karşın görevine hâlâ sıkı sıkıya bağlı bu yalnız samurayın, kendiyle yüzleşmek ve alacağı yolu belirlemek için yaşam ve ölümün ötesine yolculuk etmesi gerekiyor.
Klasik samuray filmlerinden esinlenilmiş nefes kesici kamera açıları ve çarpıcı görsellerle, Trek to Yomi gerçek bir sinema deneyimi sunuyor.
Kötülük karşısında ayakta kalmayı başaramayan Hiroki'nin, korumaya yemin ettiği insanları kurtarmak için cesurca geri döndüğü büyüleyici hikâyesini deneyimle.