Unravel
Yarny'nin ipliğini kullanarak çevreyle etkileşime girebilir, ağaçlar arasında sallanabilir, uçan bir uçurtmaya binebilir; kısaca istediğiniz her şeyi yapabilirsiniz. Araçlar basit olabilir, ama karmaşık bulmacaları çözme yeteneğine sahiptirler.
Uzun süredir kayıp bir ailenin anılarını birleştiren içten hikayeyi açın. Bu öykü hiç sözcük kullanılmadan anlatılıyor; her şeyi birbirine bağlayan şey, Yarny.