Vampire Survivors
Binlerce gece yaratığını delik deşik et ve şafağa kadar hayatta kal! Vampire Survivors, üzerine gelen yüzlerce canavara karşı seçimlerinin hızlı bir şekilde etkili olacağı, rogue-lite unsurları içeren fantastik bir eğlencelik korku oyunudur.