Warframe
Warframe'ini kuşan: muazzam güce sahip biyo-metal bir giysi. Yeteneklerini açığa çıkar ve çok sayıda yıkıcı silahı kullanarak düşman ordularını kılını bile kıpırdatmadan yok et. Katliam bittiğinde, yeni mücadeleleri istediğin şekilde yeniden yaşamak için her biri benzersiz güçlere sahip 60'den fazla farklı Warframe'e sahip olabilir veya kilidini anında açabilirsin.
Arkadaşların ile bir Takım kur ve yüksek düzeyde işbirliğine dayalı Görevleri beraber tamamlayarak değerli bonus Ödüllerin sahibi ol. Warframe'inin Yeteneklerini kullanarak müttefikleri iyileştir, düşman ateşini püskürt ve hedefine ulaş. Takıldığın bir görev mi var? Oyun içi görev eşleştirme, ek desteğe ihtiyaç duyduğunda dost Tenno'lar ile bağlantı kurmanı kolaylaştırır.
Warframe'inin büyüleyici parkur becerileriyle yüzeydeki Görevlerde ustaca manevralar yap ya da savaşı yıldızlara taşı ve kendi özelleştirilebilir uzay aracın ile devasa gemiden gemiye savaşlara katıl. Kendini gizemli açık dünya alanlarına kaptırarak hem dost, hem de düşman yaşam formlarıyla dolu bir sistemi keşfet.
Sürekli yeni içeriğin eklendiği Warframe'de 5 ayrı sinematik anlatım eklentisini ve 30'tan fazla hikaye tabanlı Görevi deneyimlerken Origin Sisteminin kapsamlı geçmişine tanıklık et. Yolculuğuna başlamadan ve becerilerini geliştirmeden önce uyanışının ardındaki gerçeği aramak için üç orijinal Warframe'den biriyle içindeki gücü keşfet ve yenilmezliğin tadına var.
Origin Sistemine girmek, kişiselleştirilmiş Warframe'ler, Silahlar ve teçhizata sahip dost Tenno lejyonlarına katılmak demektir. Dizilimini geliştirmek için yer alan çok sayıdaki Özelleştirme seçeneklerini kullanarak Warframe'in için mükemmel görünümü tasarlamak, sen ve takımın için sonu olmayan ödüllendirici bir meydan okuma sunuyor.