We Were Here Together
Bir ortağınla bulmacaları çöz, iletişim kurup işbirliği yaparak lanetli Castle Rock'tan kaç.
Araştırma kampından imdat fişeğine ulaşmanın bir yolunu bulmanız gerekiyor. Antarktika'nın çorak topraklarını geçtikten sonra kendinizi bir orta çağ kalesinin içinde birbirinizden ayrılmış bir şekilde bulacaksınız ve bulmacalar, sırlar ve tehlikeler sizi bekliyor olacak! Senin ve ortağının başlangıçta sahip olduğu tek şey zekanız ve birer telsiz olacak. Sinsi Castle Rock'tan kaçmanın tek yolu ise gözlem, akıllı iletişim ve takım çalışması.
Keşif ortağınla birlikte Antarktiğin çorak topraklarında ilerleyerek sinsi bir orta çağ kalesine sızmanız gerekiyor. Başlangıçta sahip olduğunuz tek şey bir çift telsiz olacak, aynı frekansta birlikte çalışabilecek misiniz?
Eskiden muhteşem bir yer olan Castle Rock'ı ve çevresini karanlık sardı. Yıkılan hisarın acımasız kaderinin arkasındaki gerçekleri keşfederek sağ kurtulabilecek misiniz? Yoksa burada yaşayanlar siz kaçmaya çalışırken sizi yakalayacak mı?