World of Warships - Epic Yıl Dönümü Tachibana Paketi
Epic Games Store'da 5. yılımızın şerefine Premium Japon muhribi ve biraz Epic kalıcı kamuflajı alın.
Oyunumuzun Epic Games Store'daki 5. yıl dönümü, kutlamalar için iyi bir neden! Bu sınırlı süreli seçkin DLC'yi Limanınıza çekerek sinsi, her açıdan iyi performanslı Premium Japon Tachibana muhribini adını hak eden beş Epic kalıcı kamuflajı ile birlikte alın.
Premium gemiler savaş başına daha çok Kredi kazanırlar ve savaş sonrası servis maliyetleri de daha düşüktür. Bu gemiler için Komutanın yeniden eğitilmesi gerekmez. Kamuflajlar sadece geminin görünüşünü değiştirir ve herhangi bir ekonomik bonus veya savaş bonusu sağlamaz.