Warframe
Протистійте ворожим сторонам у розлогій міжпланетній системі, слідуйте вказівкам загадкової Лотос, підвищуйте рівень свого ворфрейма, збирайте зброярню руйнівної сили й реалізуйте свій справжній потенціал у величезних відкритих світах у цьому захопливому, визначальному для жанру бойовому досвіді від третьої особи.
Споряджайте свій ворфрейм — біометалеву оболонку незнаної потужності. Використовуйте його здібності та сотні руйнівної зброї, щоби без особливих зусиль нищити орди ворогів на своєму шляху. А коли бійня закінчиться, ви зможете заробити або миттєво розблокувати 60+ різних ворфреймів, кожен з яких має унікальний набір здібностей, щоби знову сіяти хаос так, як вам заманеться.
Об’єднуйтеся в загони з друзями й заробляйте цінні нагороди. Виконуйте завдання разом у спільній грі. Використовуйте здібності своїх ворфреймів, щоби зцілювати союзників, перенаправляти вогонь ворога та досягати поставлених задач. Застрягли на якомусь завданні? Внутрішньоігрова система пошуку союзників дозволяє легко зв’язатися з дружнім тенно й отримати необхідну допомогу.
Спритно маневруйте в наземних завданнях за допомогою незрівнянних навичок паркуру ворфреймів або здійміться до зірок і візьміть участь у масштабних битвах між зорельотами на власному. Пориньте в таємничі ландшафти відкритого світу та відкрийте для себе систему, сповнену захопливими формами життя — як дружніми, так і ворожими.
Відкрийте для себе масштабну історію Материнської системи, поринувши в кінематографічну історію Warframe, що охоплює 5 окремих доповнень і понад 30 сюжетних пригод. Перш ніж розпочати подорож, відкрийте в собі силу та вперше відчуйте смак непереможності з одним із трьох оригінальних ворфреймів. Розвивайте свої навички та шукайте істину, що стоїть за вашим пробудженням.
Ваша стартова зброя — це лише початок. Створіть сотні видів руйнівного озброєння, а також транспортні засоби, супутників та багато іншого. Удосконалюйте їх та експериментуйте, доки не знайдете найліпше поєднання спорядження, що відповідає вашому унікальному стилю гри. Модифікуйте зброю для страхітливого вигляду, щоби доповнити свій індивідуальний комплект.
Приєднавшись до Материнської системи, ви знайдете легіони дружніх тенно, кожен з яких має власних ворфреймів, зброю та спорядження. Завдяки приголомшливій кількості можливостей налаштувань, доступних для поліпшення спорядження, створення ідеального вигляду ваших ворфреймів перетворюється на нескінченно цікавий виклик для вас і вашого загону.