rozmanité postavy
21. července zasáhne námořní boj pobřeží. Pax Armata napadá americko-japonskou leteckou základnu spojenou s NATO v Tichomoří. Postavte se přílivu v nové lodi a protlačte se přes přední linii se 3 novými zbraněmi. Veďte totální válku na naší zatím největší mapě: Tsuru Reef, obrovském souostrovním bojišti stvořeném pro vzrušující boj na souši, ve vzduchu i na moři. Všechny systémy připraveny.