Cassette Beasts
Velkommen til New Wirral – en fjerntliggende ø, der er beboet af sære skabninger, du end ikke har drømt om (heldigvis), og en flok modige indbyggere, som bruger kassettebånd til at transformere sig til kamp. Du skal udforske hele øen for at finde hjem og optage monstre på dine uundværlige kassettebånd for at få deres evner.
Den konstante trussel om monsterangreb fik indbyggerne i Harbourtown på New Wirral til at fordrive ondt med ondt. Optag ethvert af de 120 monstre, du møder, på et bånd, og afspil det så for at få dets form og blive klar til kamp.
Det har sine fordele at være tæt på sin ledsager – når du er transformeret, kan du kombinere styrker for at få overtaget i kamp. Alle monsterformer kan fusioneres for at skabe unikke, fuldt animerede nye former med over 14.000 forskellige kombinationer!
Udnyt elementernes kemi for at lægge ekstra bonusser eller svækkelser til dine angreb. Du kan også ændre din modstanders elementtype!
Spil sammen på hold med en ven i lokal multiplayer for at udforske en åben verden, forvandle jer og kæmpe sammen! At møde det ukendte som en duo vil helt sikkert styrke jeres bånd! Hæng ud i online multiplayer for at bytte monsterbånd, udfordre vennerne til 1-mod-1-kampe, og slå jer sammen for at tage kampen op mod mægtige Rogue Fusion-bæster, så I kan vinde fantastiske belønninger!