Chants of Sennaar
Legend says that one day, a traveler will reunite the Peoples of the Tower who are unable to communicate with each other. Observe, listen, and decipher ancient languages in a fascinating universe inspired by the myth of Babel.
Divided since the dawn of time, the Peoples of the Tower no longer speak to each other. But it is said that one day, a Traveler will find the wisdom to break down the walls and restore the Balance. Explore and discover an enthralling world in a colorful, poetic setting inspired by the myth of Babel, where men have forgotten their past. Travel the endless steps of a prodigious labyrinth, uncover an ominous truth and unveil the mysteries of this fascinating universe where ancient languages are both the lock and the key.