Hi-Fi RUSH
Labeled ‘defective’ after a shady corporate experiment mistakenly fuses a music player to his heart, Chai must now fight for his freedom in a slick animated world where everything – platforming puzzles, enemy attacks and even the colorful gags & banter - are synced to the beat.
Take on armies of corporate drones (read: actual robots) in satisfying, rhythm-amplified combat. Time your moves to pull off flashy Beat Hits, hard-hitting special abilities and even combination attacks with your allies! Want to show off? Go further and tap into the beat to amp up your skills and earn those covetous S-rank scores.
Lead a squad of colorful teammates and take the fight to the heart of an, er, heartless corporation. Square off with each department’s boss, from Production to Marketing to Finance, each more ready to protect the company’s bottom line than the last in over-the-top battle sequences accompanied by their own music tracks!
Tap your toes to a killer mixtape of original music, as well as songs by Nine Inch Nails, The Prodigy, The Joy Formidable and more! Want to show off your skills to a live streaming audience? Fret not: Hi-Fi RUSH includes a streamer-friendly alternate audio mode which replaces those licensed songs with original tracks made especially for streaming Hi-Fi RUSH.