Tropico 6
In times of political turmoil and social unrest, the people are calling for visionary leaders, who will steer the fate of their country with foresight and ingenuity.
Prove yourself once again as a feared dictator or peace-loving statesman on the island state of Tropico and shape the fate of your very own banana republic through four distinctive eras.
Build bridges, construct tunnels and transport your citizens and tourists in taxis, buses and aerial cable cars. Tropico 6 offers completely new transportation and infrastructure possibilities.
Tropico 6 features a revised research system focusing on the political aspects of being the world’s greatest dictator.