Assassin’s Creed Mirage Master Assassin Edition
Elevate your Assassin’s Creed Mirage experience with the Master Assassin Edition, which includes the base game, the Deluxe Pack, and five other packs. Enjoy 6 hours of new gameplay in Valley of Memory.
Also includes a digital art book and selected game soundtrack, accessible here: assassinscreedmirage.com/digital-artbook.
Experience the story of Basim, a cunning street thief seeking answers and justice as he navigates the bustling streets of ninth-century Baghdad. Through a mysterious, ancient organization known as the Hidden Ones, he will become a deadly Master Assassin and change his fate in ways he never could have imagined.