The Deluxe Edition includes a Prince of Persia–inspired outfit, eagle and mount skins, weapons, and more!
Experience the story of Basim, a cunning street thief seeking answers and justice as he navigates the bustling streets of ninth-century Baghdad. Become a deadly Master Assassin and change his fate in ways he never could have imagined.
Experience a modern take on the iconic features and gameplay that have defined the franchise.
Parkour seamlessly through the city and stealthily take down targets with more visceral assassinations than ever before.
Explore an incredibly dense and vibrant city whose inhabitants react to your every move, and uncover the secrets of four unique districts.
Digital art book and soundtrack will be available from the official website upon game release: assassinscreedmirage.com/digital-artbook.