Avatar: Frontiers of Pandora
Experience the epic wonders of the Western Frontier, a never-before-seen continent of Pandora. Journey through beautiful yet unpredictable open world regions, where lowering your guard can lead to deadly mistakes.
Bond with your own personal banshee that will give you an edge in aerial combat and can be used for traveling across the vast Western Frontier.
Fight off the dangers of Pandora as you embrace the precision of traditional Na’vi weapons, including your bow and spear-thrower, or leverage your human training with more destructive weapons, such as an assault rifle or a shotgun.