City Transport Simulator: Tram
Become a tram driver, so hop into the cab for the ultimate tram driving experience! Take your pick from a selection of three real life trams, the ULF B1, R2.2b, or ULF A1, and hit the city streets of Tramau! Transport your passengers while sticking to a timetable and create your own tram routes to build up a fully functioning and effective tram network.