City Transport Simulator: Tram - Deluxe Edition
Become a tram driver, so hop into the cab for the ultimate tram driving experience in the Deluxe edition of City Transport Simulator: Tram!
In addition to the three real-world trams included in the Standard edition (ULF B1, R2.2b, or ULF A1), Deluxe edition also includes the StadtRegioTram and the Type D Vienna! Hit the city streets of Tramau, transport your passengers while sticking to a timetable, and create your own tram routes to build up a fully functioning and effective tram network.