City Transport Simulator: Tram - Collectors Edition
Become a tram driver, so hop into the cab for the ultimate tram driving experience in the Collector’s edition of City Transport Simulator: Tram!
In addition to the five real-world trams included in the Standard and Deluxe editions (ULF B1, R2.2b, ULF A1, StadtRegioTram, and Type D Vienna), the Collector’s edition also includes the E1 Vienna and the GT8N Mannheim! Hit the city streets of Tramau, transport your passengers while sticking to a timetable, and create your own tram routes to build up a fully functioning and effective tram network.