Dead By Daylight - Gold Edition
Embrace terror with Dead by Daylight’s Gold Edition, which includes the base game and 12 Chapters for a total of 16 Killers and 19 Survivors.
Whether you’re starting your journey in The Fog or looking to take things to the next level, there’s no better starting point than the Gold Edition. Experience a sprawling roster of horror characters in the quintessential Dead by Daylight experience.