Dead by Daylight: Jason Edition
Dead by Daylight: Jason Edition features the base game and the Jason Chapter, which brings the legendary horror icon into The Fog. This Edition also features Two Chapter exclusives: the Hockey Mask Badge and the Misty Cabin Banner.