Dead by Daylight: 10th Anniversary Edition
Dead by Daylight’s 10th Anniversary Edition is here, and there’s no better time to kick off another decade of horror, action, and multiplayer thrills. Featuring 5 Killers and 5 Survivors, this packed edition is the perfect place to begin your journey into The Fog.