EA Play
Try select new release games for up to 10 hours with no commitments. If you decide to buy, your progress carries over to the full game.
Conditions, limitations and exclusions apply. See tos.ea.com/legalapp/eaplay/US/en/PC/ for details. Offer expires on August 18, 2026 at 10 AM PT. New and returning subscribers on EA app and Epic Games. After the first month, membership will automatically renew each month at the then-current monthly membership price until cancelled. Offers may vary. See retailer site for details.