Farmer's Dynasty
FARMER’S DYNASTY offers a totally new gaming experience by mixing elements of a life simulation with role-playing elements and a classical farming simulation game.
Remember the good old days visiting your grandfathers farm? The time when you were sitting on your grandfather's tractor together with him driving around and working on your fields? You are back on your farm now. The past years have been full of work for you in the city but you never forgot the good old times. The dream always lived in you: to rebuild your grandfather's farm and start your own dynasty - let the dream come true!