Kao the Kangaroo
Kao the Kangaroo is a beautiful 3D platformer jam-packed with fun, exploration, adventure, and mystery! Join Kao, the feisty furball, as he embarks on an unforgettable quest to uncover the secrets surrounding the disappearance of his father. He’ll traverse rich environments, filled with hazards, puzzles, and foes. Each turn uncovers another clue as well as revealing a secret world bubbling under the surface.
A love letter to the golden age of 3D platformers, Kao the Kangaroo is packed with pulsating platforming action, cool combat, and more!
A memorable cast of characters, both good guys and bad guys, that breathe life into the world!
Unique boss battles with their own style and offense that will test Kao’s abilities!