Parkitect
Parkitect is a business simulation game that charges you with the construction and management of theme parks! Bringing back the best of classic theme park games with many new features and content on top. Now supports online co-op with up to 8 players!
Both the campaign and the sandbox mode can be played in singleplayer mode or cooperatively by up to 8 players building together online!
Create the perfect park for your guests! Deform the terrain, place water, build structures! With a huge selection of deco objects from various themes you can design your park however you want.
Top off that park with your very own roller coaster! Design it yourself or choose from a number of exciting designs. Spinning, looping, launching, flying - with over 70 of the worlds most popular types of theme park rides you'll always be able to surprise your guests.
Build your way through a challenging campaign! 26 scenarios with unique settings will put your theme park management and coaster designing skills to the test. And there's always more - download scenarios created by the community or design your own with the scenario editor. With the landscape generator you'll create your own unique setting in no time. And if you're more of a creative player there's the sandbox mode!