Phantom Blade Zero
S-GAME presents Phantom Blade Zero, a fusion of classic Wuxia storytelling and exhilarating action powered by Unreal Engine 5. You play as Soul, a warrior with only 66 days left to live. Fend off assassins, unravel world-ending conspiracies, and defend your values with your life.
The golden age of wuxia cinema collides with punk fantasy in Phantom Blade Zero.